story mory a little about this blog!


ehem-ehem..hari ney terbangun awal pulakk..kenapa?? sebab excited nak p jumpa Tripod..hihihi..excited noooh? bangun-bagun da sakit perut..taksuka laa lepak dalam ****** pagi-pagi camni..ye i know it's good..but i do not LIKE! huh! 

*eh! dengaq kata..salah sorang Tripod nak belanja 'cendoi' hahahh! lama x p telan 'cendoi' kiki..yela..dia tengah kaya laa nih..hehehe..jp g dalam pukul 8.30 aku p mandi eah?? *ops kantoi aku busukk* hmm nevermine! bangun-bangun terus buat entri neyy!!.......... *ok aku tipu..bangun-bangun p bank simpanan pelaburan dulu..(I am a polluter) so what??

lawa kan skin blog aku neyy?? yey! thengs to Syahirah coz helping me to build this blog! #OHMYENGLISH!! 
takpa~ azam aku tahun ney is to improve my english language that's it i told to my teacher (sir eng) hope he proud with me! *hopefully la* huu~

mesti ada yang tertanya-tanya..why link blog ney aku letak 'http://wawahanz.blogspot.com/' kan? wawahanz?? apakah?? actually ada membe aku nampak link blog aku kt twitter aku..dulu aku letak 'wawazim' sempena nama aku dengan orang teristimewa dalam hidup aku..but jodoh kami tak panjang..kami tak sehaluan dah..mambe aku cakap:

membe: 'cey-cey ingat kt azim lagi laa tuu' 
aku      : ingat laa jugakk..nak buat macam mana, dah macam2 nama aku kasi "wawaharun",    
            "misskepeng" laa..semua x boley!

*last2 membe aku suggest

membe: cuba hang boh wawahanz! mesti boleh terus..hahahaha..
aku      : erkk??



Then, aku buat tatau jelah~ dua tiga hari pastu~ aku saja try letak nama yang si dia suggest tu..OHMY GOD! boley laa..hahaha..macam unik jee nama tu..kikiki..
then terus melekat sampai sekarang~ *alahai..macam dah lama pulak aku tukar..padahal baru 2,3 hari lepas hee^^*

*haa~ camtulaa kisahnye~ sorry if entri aku kali ini sangat-sangat membosankan! tapi entri yang sebelum ney pown same gak ! huu~ biar laa...
sikit-sikit lama-lama jadi bukit... eh, macam tak dak kena mengena jaa..



muka tak mandi!
hey! miamor you!!


*babai*





1 comment:

  1. I love u mmmmmuuuaaahhh.. Haha I love u so much wawawawawa..mmmmuuuaahh.. By your love..

    ReplyDelete