Azam 2015 yang tak berapa nak azam sangat :p

Assalamualaikum w.b.t

fuyohhh! rajin pulak gua nak hapdet blog kan? ekekeke.. bersempena gua tengah semangat nak update ni, gua nak bagitau ler azam gua tahun 2015 ni *tak tanya pun* t.t nanti ada jugak incik2 stalker yang baca.. kuikuikui...

azam tahun 2015;
1. nak jadi perempuan yang rajin (ya gua mengaku yang gua malassssss sangat! nasib ar sape yang jadi laki gua nanti.. muahahahah!)
2. gua nak berubah dari segi pemakaian, almaklumlah, sebelum ni gua pakai bajunyang tak cukup kain, errr i mean, gua suka senteng lengan baju daa...
                
                            
                                      kekonon nampak semart senteng macam tu, pui!

3. gua nak belajar memasak dengan lebih serius, memandangkan gua nak kawen dah x lama lagi (4 tahun lagi rasanya :p ) 
4. gua nak belajar rajin rajin, gua nak jadi contoh kepada membe2 gua.. fuhh best! tu angan2 gua masa gua darjah 6 dulu, tapi x pernah tercapai t.t
5. gua nak jadi pendengar setia kawan kawan gua... best dengar masalah orang, kalau ada yang gua boleh tolong, gua akan tolong.. hihihi


cukul lerr 5 azam gua tahun ni, eh, sebelum gua terlupa, gua dah ada azam! bukan 5 azam yang gua senaraikan tadi tuh.. ni, Azamuddin lah :p  hihihi.. alhamdulillah, gua dan dia dah sebulan 3 hari... yang sebelum ni dah xda jodoh.. malas gua nak ingatkan lagi dah.. nyampah den, asyik gua je yang jadi mangsa maki hamun dia --'
                        
ni ajamuddin gua! hahaha membe2 gua marah gua sebab gua nak berazam, dorang ckp gua dh ada azam -_____-"


No comments:

Post a Comment