Tuan Tanah !

 Najwa Nuroni Binti Harun
 Already 23 years old
 I'm Malaysian
 Designer
 Getting Married Soon


Asal Usul 'Miss Kepeng'
Sebenarnya panggilan tu wujud masa aku kat kampung, Sepupu sepapat aku selalu ejek aku 'Eh! Baju berjalan! baju berjalan!' yela, aku kurus sangat masa tu, Kadang-kadang kena ejek "Rangka Hidup" sabau je lah, nasib baik sepupu tau, hahaha..
Aku start blogging tahun 2010, aku masih takde nickname, start guna nickname Miss Kepeng ni tahun 2012, Kononnye nak femes! nanti senang orang kenal aku dengan nickname "Miss Kepeng" kahkahkah...


More About Me
Dilahirkan dalam keluarga yang sederhana,
Anak yang keempat dari 4 adik beradik (bongsu la ni)
Kini berbisnes kecil-kecilan untuk mecari duit buat tahi celah gigi je

Pendidikan

2000 :            Tadika Kemas Alor Pak Ngah, Alor Setar, Kedah
2001 - 2006 : Sekolah Kebangsaan Haji Idris, Alor Setar, Kedah
2007 - 2009 : Sekolah Menengah Kebangsaan Tajar, Alor Setar, Kedah
2010 - 2011 : Sekolah Menangah Teknik Vokasional Kangar, Perlis
2012 - 2013 : Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Syed Omar, Alor Setar, Kedah

2014 - 2017 : Universiti Malaysia Kelantan, Bachok Kelantan (Ijazah Sarjana Muda Pengajian Skrin)

Nak Tahu apa lagi? sila komen 

*nota kaki : orang cakap aku ni ada iras2 Tasha Manshahar, eh kadang2 orang panggil aku Nad Zainal (ni tak tipu oke)

6 comments:

  1. Ya mmg hampir sama dngn tasha manshahar. Ingatkan betul2 dah blogger friend dengan dia. rupanya hanya mimpi. cehhh.hihi.gurau :p

    ReplyDelete
  2. Salam, cute doodle2 adik :) akak x pandai lukis :(

    ReplyDelete